Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Czas i koszty dostawy
Realizacja dostaw
Dostawa zamówionych towarów w naszym sklepie internetowym obecnie jest realizowana za pomocą usług firm kurierskich oraz za pośrednictwem poczty polskiej. Dostawy realizowane są na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz państw członkowskich Unii Europejskiej.
Całkowite koszty dostawy towaru to suma kosztów transportu oraz kosztów logistycznych jeżeli takie wystąpią. Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki uzależnione są od wymiarów oraz wagi towaru. Koszt przesyłki dla każdego zamówienia wyliczany jest automatycznie w trakcie jego składania, po umieszczeniu towaru w koszyku wyświetli się koszt dostawy. 
W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.
 
Wysyłka zamówionego towaru za granicę RP
Koszt wysyłki za granicę zależy od wagi paczki, wymiarów oraz od kraju docelowego adresata. W celu ustalenia kosztu zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem: order@highheels.com.pl
 
Współpraca z dostawcami
High Heels korzysta z usług kurierów takich jak UPS , DPD, GLS, DHL a także lokalnych spedytorów. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zamawiane w naszym sklepie były dostarczane na czas, bez uszkodzeń a także w najlepszej możliwej cenie. W przypadku dodatkowych pytań o dostawę Państwa zakupów prosimy o kontakt mailowy: order@highheels.com.pl lub pod numerem telefonu +48 1234567
 
Czas realizacji zamówienia
Wysyłki realizujemy standardowo realizujemy od 2 do 3 dni roboczych w przypadku płatności online lub wysyłki towaru za pobraniem. Powyższy czas może ulec zmianie w przypadku wyboru płatności metodą przelewu tradycyjnego - w takiej sytuacji, przesyłka zostanie wysłana w dniu zaksięgowania wpłaty.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl