Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

Jaki jest status mojego zamówienia? Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?
Po dokonaniu zakupu oraz po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie adres mailowy.

Jeżeli zostanie zmieniony status na "wysłane" otrzymasz od nas link do śledzenia swojego zamówienia. 
Status swojego zamówienia również można sprawdzić na swoim koncie klienta.

Nie otrzymałam powiadomienia o złożeniu zamówienia, ani o jego dalszych etapach realizacji.
Prosimy o sprawdzenie skrzynki spam. Jeżeli jednak mimo sprawdzenia nie otrzymałeś żadnego powiadomienia, to najpewniej zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny mail podczas rejestracji. W celu ustalenia przyczyn prosimy o kontakt 581234567 lub hello@highheels.com.pl.

Czy mogę dokonywać zmian w swoim zamówieniu? 
W zależności od etapu na jakim jest zamówienie, jest taka możliwość. 
W tym celu prosimy o kontakt 581234567 lub hello@highheels.com.pl.

Czy mogę połączyć swoje zamówienia? 
Jest taka możliwość dla zamówień z opcją zapłaty przy odbiorze, jednak w celu ustalenia połączenia zamówienia prosimy o kontakt 581234567 lub hello@highheels.com.pl.

Moja przesyłka została uszkodzona. Co mam zrobić? 
W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.

 
Co zrobić aby zwrócić zamówiony towar ?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z wszystkimi akcesoriami na adres :
High Heels
ul. Jeleniogórska 5H / lok II
80-180 Gdańsk
 
BARDZO WAŻNE!
Do paczki dołącz paragon fiskalny lub fakturę oraz poprawnie i czytelnie wypełniony formularz zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zamówione produkty trafią do naszego magazynu. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl